TURIZMUS & INTERNET

 

Konference věnovaná využití moderních informačních technologií v cestovním ruchu.

29. října 2013, 13:00 – 17:00 hodin

Výstaviště PVA EXPO Praha – Letňany, Konferenční sál 1

 

Konference je určena pracovníkům z komerční sféry (hotely, cestovní kanceláře a agentury, dopravci ad.) i manažerům státní správy a destinačních managementů na všech úrovních (kraje, regiony, města).

 

Účast na konferenci je bezplatná, prosíme však všechny zájemce, aby se předem přihlásili, abychom mohli připravit pro posluchače potřebnou kapacitu sálu.

 

Přihláška pro návštěvníky zde.

 

Pořádá: agentura MADI, Husitská 27, 130 00 Praha 3
tel./fax: 222 540 000, 222 541 221, e-mail: madi@madi.cz, www.madi.cz

 

Témata konference:

 

13-14 hodin

Online platby a jejich důležité místo v cestovním ruchu

Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou každý zákazník musí udělat pro to, aby odjel na svoji vysněnou dovolenou, je včas zaplatit. V jedné chvíli se rozhodne a druhý den chce odjet. Ale je večer a všechny pobočky jsou již zavřené… Toto však není jediná situace, kdy online platby zrychlují celý proces prodeje zájezdu. Hraje zde roli pohodlí, okamžik spontánního rozhodnutí, prodeje last minute, čas…

Vyrostla již celá generace, která je zvyklá odmalička „všechno řešit přes internet a mobil“. To vše definuje dnešního zákazníka a jsou to zároveň faktory, které nahrávají cestovní kanceláři či hotelu, v jejichž nabídce jako možnost zaplacení za zájezd, letenku nebo ubytování je platba online. Jaké metody pro online platby dnešní trh nabízí? Jak správně možnosti zaplacení zákazníkovi prezentovat a čeho se vyvarovat? Jak propojit platby online s webovými stránkami? Nejen těmto otázkám se budeme v tomto bloku letošní konference věnovat.

prezentuje: Simona Hornychová, AGMO

 

14-15 hodin

Jak se ptají Vaši zákazníci na internetu na Vaše služby – aneb Analýza klíčových slov a frází jako základ úspěšného internetového marketingu.

Kvalitně provedená analýza klíčových slov a frází by měla být prvním krokem, který uděláte, když připravujete nový web. V online marketingu se obvykle používá výraz klíčové slovo (keyword), ale jednoslovných hledání je necelých 20 % a více než tři čtvrtiny hledání jsou sestaveny z více slov, tedy vhodnější je výraz klíčová fráze.

Rozdělením klíčových frází do skupin si uděláte dobrou představu o tom, jak lidé o Vaší nabídce přemýšlejí, jak Vaše služby hledají a získáte základ pro strukturu a obsah webu. Zároveň máte kvalitní podklady pro různé reklamní aktivity: SEO – optimalizaci webu pro vyhledávače, PPC reklamu, záznamy do map, PR články ad. Například dovolenou mohou zákazníci hledat geograficky (podle zemí, regionů nebo měst), podle typu dopravy, podle oblíbené aktivity (poznávací, pro rodiny, cyklistické, lyžařské), podle ceny (last minute, all inclusive, levné)

Kvalitní analýzou klíčových frází zjistíte také výrazy, které sice hledající používají, ale Vám se moc nelíbí (typicky slangové výrazy). Pak se rozhodnete, jestli budete na Vašem webu mluvit tak, „jak Vašim zákazníkům zobák narost“, nebo raději na část návštěvníků dobrovolně rezignujete. V žádném případě by se Vám ale nemělo stát, že jste na něco zapomněli.

Ideálně byste měli analýzu klíčových frází udělat předtím, než začnete tvořit svůj web. Ale mnoho z Vás už web má, i když nikdy o analýze klíčových slov neslyšeli – ukážeme si tedy také, jak postupně zavést výsledky do praxe.

prezentuje: Marie Divišová, agentura MADI

 

15-16 hodin

Kvalitní a inteligentní e-mail marketing

Proč se věnovat e-mail marketingu. Jak budovat zdravý mailing list, a jak vytvářet newslettery, které mají šanci skutečně oslovit Vaše potenciální klienty. Jak s e-mailingem nakládat tak, abyste odesílali cílené marketingové sdělení, místo „odpalování“ spamových náloží napříč internetem. Jak využívat software pro e-mailové rozesílky.

Dostáváme je všichni – spoustu e-mailů, několik denně nebo několik desítek či dokonce několik stovek denně. Aby vaše e-maily, které posíláte svým zákazníkům, nepadaly rovnou do spamového koše, ale aby je adresáti skutečně přečetli a aby posilovaly Vaše vztahy se zákazníky, je potřeba postupovat s rozmyslem. Protože dobře prováděný e-mail marketing Vám může pomoci efektivně získávat nové  zákazníky nebo udržovat portfolio zákazníků stávajících.

prezentuje: Jan Duffek, Darkmay

 

16-17 hodin

Jak nastavit spolupráci s internetovou reklamní agenturou?

Víme, že naprostá většina zákazníků hledá informace pro svoji dovolenou na internetu a je tedy logické, aby internetové aktivity firmy byly vedeny kvalitně a také finančně optimálně. Přesto mnoho manažerů internet podceňuje, neznají dobře jeho možnosti, nebo aktualizaci webu svěří lidem bez jakéhokoliv školení. Výsledkem je pak situace, kdy web firmy není vidět ve výsledcích vyhledávání, nebo se za inzerci platí dvojnásobné ceny. Není to jenom problém malých firem, i některé z největších CK mají na svých webech triviální školácké chyby.

Ale ani spolupráce se specializovanými internetovými agenturami není bez rizika. Je potřeba dobře smluvně ošetřit vzájemné vztahy a autorská práva, aby zákazník při ukončení spolupráce s agenturou najednou nezjistil, že mu „z internetu zmizela“ polovina věcí, které objednal a zaplatil.

Projdeme si různé varianty smluvních vztahů a spolupráce, plateb, oprávnění k účtům a řekneme si také, co by si měl „držet pod palcem“ majitel firmy a jak proškolit zaměstnance, pokud si chcete dělat věci sami.

prezentuje: Marie Divišová, agentura MADI

 

Účast na konferenci je bezplatná, prosíme však všechny zájemce, aby se předem přihlásili, abychom mohli připravit pro posluchače potřebnou kapacitu sálu.


Přihláška pro návštěvníky zde.

© 2011 Madi Travel Market.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode